اختتامیه جشنواره شعر و داستان دفاع مقدس فردا برگزار می شود
کد خبر: 3956551
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۳

اختتامیه جشنواره شعر و داستان دفاع مقدس فردا برگزار می شود

مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گیلان از برگزاری آیین اختتامیه دو جشنواره استانی «شعر پایداری» و «جایزه ادبی یوسف» خبر داد و گفت: این مراسم فردا در رشت برگزار می شود.

اسماعیل محمدپور، مدیر ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان در گفت وگو با ایکنا از گیلان، از برگزاری آیین اختتامیه دو جشنواره استانی «شعر پایداری» و «جایزه ادبی یوسف» خبر داد و اظهار کرد: این مراسم با جمعیت محدود و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در رشت برگزار می شود.

وی «پایداری و مادران، همسران و دختران شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت»، «پایداری و نهضت جنگل(قیام میرزاکوچک خان جنگلی)»، «پایداری و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی»، «پایداری و محور مقاومت اسلامی» و «پایداری و شهدای مدافع حرم» را از جمله محورهای این دو جشنواره دانست.

دبیر اجرایی جشنواره های استانی شعر پایداری و داستان دفاع مقدس گیلان، از ارسال 67 اثر در بخش شعر و 49 اثر در بخش داستان خبر داد و تصریح کرد: مراسم مذکور ساعت 11 صبح فردا، 10 اسفند در مجتمع شاهد و ایثار رشت واقع در خیابان 95 گلسار برگزار می شود.

محمدپور، با اشاره به برگزاری آیین رونمایی از کتاب «ما توی جنگ بزرگ شدیم»، خاطرنشان کرد: این کتاب تاریخ شفاهی - خاطرات سردار حجت حیدری بوده که توسط کامران سحرخیز تنظیم و تالیف شده است.

وی با بیان اینکه رونمایی از کتاب «ما توی جنگ بزرگ شدیم» در حاشیه اختتامیه جشنواره استانی شعر پایدار خواهد بود، عنوان کرد: همچنین در این مراسم کتاب «خوانش گزاره های گیلکی» رونمایی می شود.

انتهای پیام
captcha